Ovemme avataan 25.4.

Avoimet tunnit ja pienryhmät jatkuvat normaalisti. Lisäksi sunnuntaina 25.4. järjestetään ylimääräinen kehoa ja mieltä puhdistava flow-tunti klo 14 – varaathan paikkasi Vellosta, kiitos <3

Kontaktitunnit jatkuvat 23.4. jälkeen

Avin määräyksestä salimme suljetaan 10-23.4 väliseksi ajaksi. Jokaisen ryhmäni kanssa olemme yhdessä tuumin sopineet jatkammeko kaksi viikkoa etänä vai pidämmekö sulun mittaisen tauon. Avoimet tunnit sulkuaikana etänä – lisätietoja Instagramissa...